PRE-TRAINING DBT - DETALII + PROGRAMA

Ce este DBT și ce este necesar pentru a deveni terapeut DBT?

Pentru a începe călătoria spre a deveni terapeut DBT, dorim să oferim o prezentare generală care va ajuta participanții să ia o decizie informată despre urmarea formării DBT. Recomandăm revizuirea informațiilor găsite pe site-ul BTECH la https://behavioraltech.org/resources/faqs/dialectical-behavior-therapy-dbt/.

Ghid de studiu bazat pe echipă

Participanții completează Lecturile, Discuțiile și Practica conform ghidului de studiu prezentat mai jos. Recomandăm indivizilor să citească în timpul lor liber și să se întâlnească cu echipa lor pentru a discuta. Curriculumul este destinat să împartă lecturile în secțiuni gestionabile, cu subiecte de discuție recomandate pentru a facilita înțelegerea materialului și exerciții pentru a dobândi experiență cu modul în care este aplicat DBT. Textul îngroșat din fiecare intrare este folosit pentru a desemna lecturile din fiecare dintre Discuțiile / Practica de mai jos. În unele sesiuni, diferite grupuri de lecturi pot fi alese pe baza preferințelor personale. Pe lângă timpul necesar pentru a finaliza lecturile, vă rugăm să alocați minimum 30 de minute de discuție și practică cu echipa pentru fiecare subiect/sesiune.

Obiectiv primar

Ca rezultat al acestui curs, participanții vor putea maximiza beneficiile formării în abilități DBT.

Comunitate de învățare: Începerea cu abilități DBT

Program de studiu facilitat sau auto-direcționat Clasificare: Prezentări generale și oferte introductive, 2025-04-22

Scop: Scopul acestei comunități de învățare este de a ajuta participanții să dobândească cunoștințe pentru a beneficia de formarea viitoare privind abilitățile DBT.

Conținut: Lecturile și discuțiile se concentrează pe rolul abilităților DBT într-un program standard DBT, structurarea formării abilităților DBT și conținutul modulelor de abilități DBT.

Durată și program: Această comunitate de învățare bazată pe curriculum implică 20 de sesiuni ghidate de discuții/practică pe care le recomandăm să fie completate săptămânal.

Pentru cine: Curriculumul este destinat grupurilor de persoane interesate în furnizarea formării abilităților DBT. Este potrivit pentru furnizorii de servicii de sănătate mintală și educatori.

Module specifice/Segmente de formare

Această sesiune a comunității de învățare introduce concepte cheie în DBT care sunt critice pentru implicarea în formarea abilităților DBT.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Demonstrarea capacității de a aplica concepte importante în DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Practică
    • Imaginați-vă că vă întâlniți cu un nou pacient și familia lor:
    • Descrieți perspectiva dialectică asupra naturii realității și comportamentului uman așa cum se aplică formării abilităților DBT.
    • Descrieți perspectiva DBT asupra modului în care se dezvoltă dereglarea emoțională.
  • Discută
    • Modalitățile în care ați văzut consecințele dereglării emoționale manifestându-se la pacienții cu care lucrați.
    • Cum vedeți formarea abilităților DBT încadrându-se în programul dvs. de tratament?
    • Cum este abordarea DBT pentru modificarea cogniției și comportamentului diferită de și similară cu alte abordări?

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 1: Justificarea Instruirii Abilităților de Terapie Comportamentală Dialectică (Capitolul întreg)

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 50 minute

Echipa de consultație DBT (LC03)

Această sesiune a comunității de învățare introduce aspectele unice ale echipei de consultație DBT.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Explicați diferența dintre o echipă de consultație DBT și o revizuire tipică de caz.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Care este funcția unei Echipe de Consultație DBT?
    • Cum diferă o Echipă de Consultație DBT de o revizuire tipică de caz?
    • De ce Echipa de Consultație DBT este numită „terapie pentru terapeut”?
    • Ce anticipați că vă va plăcea cel mai mult la a fi parte dintr-o Echipă de Consultație DBT?
    • Ce aspect al a fi parte dintr-o echipă de consultație DBT credeți că va fi cel mai dificil sau inconfortabil?
  • Practicați acționând ca și cum membrii grupului de studiu sunt membri ai unei echipe de consultație DBT.
    • Identificați o situație cu un pacient care este dificilă pentru dvs.
    • Cereți membrilor grupului dvs. de studiu ajutor cu munca dvs. cu acest pacient
    • Observați ce poate fi diferit despre aceasta față de alte întâlniri la care ați participat ca furnizor de servicii medicale
    • Acest exercițiu nu este destinat să fie unul în care membrii grupului răspund la întrebări sau oferă consultații, ci mai degrabă să intre în mentalitatea și experiența de a cere ajutor unii de la alții. În loc să răspundă la întrebări, se recomandă membrilor grupului de studiu să ofere validare unii altora.

LECTURI PERTINENTE:

Fie 1993

  • Cap. 4, Secțiuni:
    • Întâlniri de Consultație de Caz pentru Terapeuți
    • Acorduri de Consultație a Terapeutului Sau Trăsături Distinctive (Swales & Heard, 2019)
  • Punctul 12: Consultare în echipă
  • Punctul 29: Tratarea terapeutului

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 10 minute

Bazele DBT (LC38)

Această sesiune a comunității de învățare este destinată să introducă teoria DBT despre dezvoltarea tulburării și ipotezele de bază în DBT despre pacienți și terapeuți.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Descrieți modelul BioSocial.
  2. Explicați ipotezele DBT.
  3. Identificați caracteristicile terapeutului DBT și importanța lor pentru tratament.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Practică
    • Explicați teoria biosocială membrilor grupului dvs. de studiu.
  • Discută
    • Ce ipoteze și acorduri DBT rezonează cel mai mult cu dvs.?
    • Care ipoteze și acorduri DBT sunt cele mai dificile pentru dvs. de adoptat?

LECTURI PERTINENTE:

1993

  • Cap. 2, Secțiuni:
    • BPD ca eșec dialectic
    • Conceptualizarea cazului: O abordare dialectică cognitiv-comportamentală
    • Teoria biosocială: O teorie dialectică a BPD
    • Implicațiile teoriei biosociale pentru terapia cu pacienții borderline
    • Comentarii finale
  • Cap. 4, Secțiuni:
    • Ipoteze despre Pacienți și Terapie
    • Caracteristici și Abilități ale Terapeutului

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 70 minute

Obiective de tratament: Cine, Ce, Când: Formarea abilităților și apelurile telefonice (LC14)

Această sesiune a comunității de învățare introduce importanța rolurilor în echipa de tratament și generalizarea abilităților. Introduce fișa zilnică ca instrument critic în organizarea tratamentului.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Explicați cum abilitățile de Mindfulness de bază sunt esențiale (de bază) pentru toate abilitățile predate în DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Practică
    • Creați o fișă zilnică personală pentru dvs. Alegeți un comportament pe care doriți să îl schimbați și urmăriți-l, împreună cu emoțiile dvs. și utilizarea abilităților în fiecare zi pentru restul implicării dvs. în această comunitate de învățare
  • Discută
    • Cum puteți implementa modul între sesiuni (apel telefonic) al DBT în setarea dvs. de practică?

LECTURI PERTINENTE:

1993

  • Cap. 6, Secțiuni:
    • Instruirea Abilităților
    • Apeluri Telefonice Manual de Instruire a Abilităților (2015)
  • Cap. 6, Secțiuni:
    • Fișe Zilnice
    • III.D. Fișe Zilnice

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 10 minute

Strategii de tratament dialectic pentru formatorii de abilități (LC16)

Această sesiune a comunității de învățare introduce utilizarea importantă a strategiilor dialectice în formarea abilităților DBT.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Explicați utilizarea strategiilor dialectice în Instruirea Abilităților DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Cum sunt echilibrate strategiile de acceptare și schimbare cu strategiile dialectice atunci când se angajează în formarea abilităților DBT.
  • Practică:
    • Predați în grupurile dvs. de studiu materialele didactice pentru Eficacitate Interpersonală 15 (Dialectica) și 16 (Cum să gândiți și să acționați dialectic)
    • Completați fișele de lucru pentru Eficacitate Interpersonală 11 (Practicarea Dialecticii), 11A (Listă de Verificare a Dialecticii) și 11B (Observarea când nu sunteți dialectic)

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 5, Aplicarea Strategiilor Fundamentale DBT în Instruirea Abilităților Comportamentale, Secțiune:
    • Strategii Dialectice: Menținerea Echilibrului Terapeutic

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 20 minute

Validare pentru formatorii de abilități (LC18)

Această sesiune a comunității de învățare introduce utilizarea importantă a validării în formarea abilităților DBT.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Descrieți utilizarea validării în Instruirea Abilităților DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Practică
    • Predați în grupurile dvs. de studiu materialele didactice pentru Eficacitate Interpersonală 17 (Validare) și 18 (Un ghid „Cum să” pentru Validare)
    • Completați fișa de lucru pentru Eficacitate Interpersonală 12 (Validarea Altora)
  • Discută
    • Cum ați angaja participanții la instruirea dvs. de abilități în repetiția comportamentală a validării?

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 5, Aplicarea Strategiilor Fundamentale DBT în Instruirea Abilităților Comportamentale, Secțiune:
    • Strategii de bază: Validare și Rezolvarea Problemelor

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 10 minute

Rezolvarea problemelor pentru formatorii de abilități (LC20)

Această sesiune a comunității de învățare introduce utilizarea importantă a strategiilor de rezolvare a problemelor în formarea abilităților DBT.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Explicați raționamentul pentru procedurile de rezolvare a problemelor în Instruirea Abilităților DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Practică
    • Predați în grupurile dvs. de studiu materialele didactice pentru Eficacitate Interpersonală 20 (Strategii pentru Creșterea Probabilității Comportamentelor pe Care le Doriți), 21 (Strategii pentru Descreșterea sau Oprirea Comportamentelor Nedorite) și 22 (Sfaturi pentru Utilizarea Eficientă a Strategiilor de Schimbare a Comportamentului)
    • Completați fișele de lucru pentru Eficacitate Interpersonală 14 (Schimbarea Comportamentului cu Întărire) și 15 (Schimbarea Comportamentului prin Extincție sau Pedeapsă)
  • Discută
    • Cum ați descrie participanților la instruirea de abilități beneficiile potențiale ale adoptării metodei DBT de rezolvare a problemelor.

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 5, Aplicarea Strategiilor Fundamentale DBT în Instruirea Abilităților Comportamentale, Secțiune:
    • Strategii de bază, Rezolvarea problemelor

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 20 minute

Evaluare comportamentală (LC21)

Această comunitate de învățare se concentrează pe importanța evaluării precise atunci când se realizează orice mod de DBT.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Demonstrați analiza lanțului; explicați importanța specificității comportamentale în evaluare.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Care este scopul unei analize de lanț?
    • Care este diferența dintre o analiză comportamentală și o analiză a soluției (sau sarcinii)?
    • Care sunt unele pericole în a face presupuneri despre comportamentul unui client (de ex. etichetarea comportamentului ca „manipulativ, sabotator, nemotivat,” etc.)?
    • Care este relația dintre validare și evaluare?
  • Practică
    • Alegeți un comportament de la un membru al grupului dvs. sau un client și definiți comportamentul în termeni observabili.

LECTURI PERTINENTE:

1993

  • Cap. 9, Secțiune:
    • Strategii de Analiză Comportamentală

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 25 minute

Orientare și Angajament (LC22)

Această comunitate de învățare introduce rolul angajamentului și importanța sa în furnizarea tuturor modurilor de DBT.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Descrieți importanța angajării unui client în tratament în DBT.
  2. Demonstrați strategii de angajament DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • De ce DBT necesită angajament față de tratament?
    • Ce angajamente sunt necesare și care sunt negociabile?
    • De ce sunt strategiile de angajament atât de importante pentru DBT?
    • Descrieți diferența dintre tehnicile „picior-în-ușă” și „ușă-în-față”.
  • Practică
    • Utilizați strategiile de angajament DBT pentru a obține angajamentul membrilor grupului dvs. de studiu pentru a practica o abilitate pe care o găsesc dificilă.

LECTURI PERTINENTE:

1993

  • Cap. 4, Secțiuni:
    • Prezentare generală a Tratamentului
    • Acorduri ale Pacienților și Terapeuților
  • Cap. 9, Secțiune:
    • Strategii de Angajament

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 35 minute

Instruirea abilităților DBT: Planificare (LC24)

Această comunitate de învățare se bazează pe lecturile și prompturile enumerate.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Descrieți rolurile Liderului și co-liderului în instruirea abilităților DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Rolurile liderului și co-liderului într-o clasă de instruire a abilităților DBT. Care sunt unele diferențe cheie în aceste roluri?
    • Există linii directoare suplimentare pe care le considerați utile în clasele dvs. de instruire a abilităților?
    • Discutați rolurile pe care le anticipați să le jucați în achiziția, consolidarea și generalizarea abilităților, în funcție de faptul dacă sunteți formator de abilități sau terapeut individual.
    • Care sunt modalitățile de a ajuta clienții să generalizeze abilitățile DBT?
  • Practică
    • Predați Materialul General 3 (Linii directoare pentru Instruirea Abilităților) grupului dvs. de studiu.
    • Explicați diferența dintre achiziția, consolidarea și generalizarea abilităților grupului dvs. de studiu.

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Abilități (2015)

  • Cap. 2: Planificarea Conducerii Instruirii Abilităților DBT (Capitolul întreg)

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 60 minute

Instruirea abilităților DBT: Structurarea instruirii abilităților (LC25)

Această sesiune a comunității de învățare se concentrează pe structurarea sesiunilor de instruire a abilităților.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Explicați cum să structurați o clasă de instruire a abilităților DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Revizuiți programele de instruire a abilităților din Anexele Părții 1 ale Manualului de Instruire a Abilităților și identificați-l pe cel care credeți că va satisface cel mai bine setarea dvs. de practică. Discutați raționamentul dvs. cu membrii grupului dvs. de studiu.
    • Cum veți evalua progresul clientului în instruirea abilităților?
  • Practică
    • Cum ați prezenta un caz dialectic pentru angajament clienților presați de membrii familiei sau care au alte presiuni externe pentru a începe instruirea abilităților.
    • Identificați pe cineva din grupul dvs. de studiu pentru a juca rolul unui pacient în instruirea abilităților și un alt membru al grupului dvs. pentru a juca rolul unui lider de instruire a abilităților. Practicați un scenariu în care persoana care joacă pacientul cere lucruri care ar trebui abordate în terapia individuală, în timp ce persoana care joacă liderul de instruire a abilităților se angajează în observarea limitelor personale și a limitelor instruirii abilităților (Indiciu: vedeți secțiunile despre „Limitele Instruirii Abilităților În Sine” și „Limitele Personale ale Liderilor de Instruire a Abilităților” din Manualul de Instruire a Abilităților).

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 3: Structurarea Sesiunilor de Instruire a Abilităților (Capitolul întreg)

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 55 minute

Instruirea abilităților DBT: Proceduri de instruire a abilităților (LC26)

Această comunitate de învățare se concentrează pe procedurile importante de instruire a abilităților necesare pentru a asigura achiziția, consolidarea și generalizarea adecvată a abilităților DBT.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Demonstrați procedurile de instruire a abilităților DBT

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Cum veți încorpora metode în instruirea abilităților care vor asigura achiziția, consolidarea și generalizarea abilităților?
    • Discutați considerațiile pentru întărirea răspunsurilor clienților în clasele de instruire a abilităților.
  • Practică
    • Alegeți o abilitate de predat membrilor grupului dvs. de studiu. Angajați-vă în „modelarea-în-moment” din viața reală pentru a preda abilitatea.
    • Determinați membrii grupului dvs. de studiu să repete abilitatea pe care ați ales să o predați în timpul grupului de studiu. Practicați întărirea lor pentru repetiție.
    • Completați Fișa de lucru Generală 1 (Pro și Contra Utilizării Abilităților)

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 4, Obiective de Tratament și Proceduri de Instruire a Abilităților, Secțiuni:
    • Proceduri de Instruire a Abilităților – Opriți-vă la Gestionarea revizuirii Temelor de Practică a Abilităților

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 35 minute

Abilități de Mindfulness de bază (LC27)

Această comunitate de învățare introduce abilitățile de mindfulness de bază ale DBT.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Descrieți abilitățile de mindfulness de bază și cum se raportează la utilizarea celorlalte abilități.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Cum mintea înțeleaptă merge dincolo de sinteza minții emoționale și minții raționale.
  • Practică
    • Predați grupului dvs. de studiu Materialele de Mindfulness 1 (Obiectivele Practicii de Mindfulness), 1A (Definiții de Mindfulness), 2 (Prezentare generală: Abilități de Mindfulness de bază) și 3 (Mintea Înțeleaptă: Stări ale Minții)
    • Completați Fișele de lucru de Mindfulness 1 (Pro și Contra Practicării Mindfulness) și 2 (Practica Abilităților de Bază de Mindfulness).
    • Răspundeți unui client care spune „Nu sunt bun la mindfulness”

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 7, Abilități de Mindfulness
    • Începutul capitolului până la Note de Predare

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 30 minute

Prezentare generală a Abilităților de Eficacitate Interpersonală (LC42)

Această sesiune a comunității de învățare oferă o prezentare generală a scopului abilităților de eficacitate interpersonală.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Descrieți obiectivele eficacității interpersonale.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Obiectivele Eficacității Interpersonale și cum s-ar aplica pacienților pe care îi tratați în prezent.
  • Practică
    • Predați grupului dvs. de studiu Materialele de Eficacitate Interpersonală 3 (Prezentare generală: Obținerea Obiectivului cu Îndemânare), 4 (Clarificarea Obiectivelor în Situații Interpersonale) și 5 (Linii directoare pentru Eficacitatea Obiectivelor: Obținerea a Ceea Ce Doriți (DEAR MAN))
    • Completați Fișa de lucru pentru Eficacitate Interpersonală 3 (Clarificarea Priorităților în Situații Interpersonale).

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Abilități,

  • Cap. 8: Abilități de Eficacitate Interpersonală, (Începeți cu Obiectivele Modulului și Terminați după Selectarea Materialelor de Predat)
  • Cap. 8: Note de Predare:
    • Secțiunile I-VII

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 90 minute

Predarea abilităților de eficacitate interpersonală (LC29)

Această sesiune a comunității de învățare este destinată să familiarizeze participanții cu abilitățile cheie de eficacitate interpersonală.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Descrieți abilitățile de eficacitate interpersonală DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Descrieți grupului dvs. de studiu un moment când ați avut succes atunci când ați făcut o cerere cuiva și discutați dacă ați putea împărtăși acel exemplu ca mijloc de angajare a participanților într-o clasă de instruire a abilităților.
  • Practică
    • Predați grupului dvs. de studiu Materialele de Eficacitate Interpersonală 6 (Linii directoare pentru Eficacitatea Relației: Păstrarea Relației (GIVE)), 7 (Linii directoare pentru Eficacitatea Respectului de Sine: Păstrarea Respectului pentru Sine (FAST)), 8 (Evaluarea Opțiunilor pentru Dacă sau Cât de Intens să Cereți Ceva sau să Spuneți Nu) și 9 (Depanare: Când Ceea Ce Faceți Nu Funcționează)
    • Completați Fișele de lucru pentru Eficacitate Interpersonală 5 (Urmărirea Abilităților de Eficacitate Interpersonală) și 6 (Jocul Monedei de Zece Cenți: Stabilirea Cât de Puternic să Cereți sau să Spuneți Nu).

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 8, Secțiuni:
    • Note de Predare: I-V (Obiectivele acestui modul, Factori care Reduc Eficacitatea Interpersonală, Prezentare Generală, Clarificarea Obiectivelor, Abilități de Eficacitate Obiectivă: DEAR MAN)

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 65 minute

Abilități de Reglare Emoțională (LC30)

Această sesiune a comunității de învățare este destinată să familiarizeze participanții cu abilitățile cheie de reglare emoțională.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Descrieți principalele abilități de reglare emoțională DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Beneficiile emoției (comunicare către sine și alții, ne pregătește pentru acțiune). Lucrați cu grupul dvs. pentru a identifica exemple ușor de înțeles pentru a ilustra punctele dvs. pentru pacienții dvs.
  • Practică
    • Predați membrilor grupului dvs. de studiu Materialele de Reglare Emoțională 1 (Obiectivele Reglării Emoționale) și 2 (Prezentare Generală: Înțelegerea și Numirea Emoțiilor)
    • Completați Fișa de lucru pentru Reglare Emoțională 1 (Aflarea a Ceea Ce Fac Emoțiile Mele pentru Mine).

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 9, Abilități de Reglare Emoțională- opriți-vă la Notele de Predare
  • Cap. 9, Secțiuni:
    • Note de Predare: I-III (Obiectivele acestui modul, Înțelegerea și Numirea Emoțiilor, Ce Fac Emoțiile pentru Tine)
  • Materiale de Abilități
    • Material de Reglare Emoțională 5: Model pentru Descrierea Emoțiilor

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 45 minute

Funcțiile Emoției în Supraviețuirea Umană (LC44)

Această sesiune a comunității de învățare este destinată să ajute participanții să descrie modelul DBT al emoțiilor și rolul cheie pe care emoțiile îl joacă în supraviețuire.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Explicați ce sunt emoțiile și cum funcționează.
  2. Descrieți modelul DBT al emoțiilor.
  3. Instruiți clienții cum să reducă o emoție.
  4. Instruiți clienții cum să intensifice o emoție.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discuție
    • Amintiți-vă o emoție pe care ați experimentat-o în ultima săptămână despre care sunteți dispus să discutați cu echipa dvs.
    1. Ce impuls ați experimentat?
    2. Care a fost funcția emoției?
    3. În retrospectivă, credeți că a fost mai eficient să acționați conform impulsului sau nu?
    4. Dacă credeți că nu a fost eficient să acționați conform impulsului, ce acțiune credeți că ar fi cea mai eficientă?
  • Practică
    • Predați membrilor grupului dvs. de studiu Materialele de Reglare Emoțională 3 (Ce Fac Emoțiile pentru Tine), 5 (Model pentru Descrierea Emoțiilor), 7 (Prezentare Generală: Schimbarea Răspunsurilor Emoționale) și 10 (Acțiune Opusă)
    • Completați Fișele de lucru pentru Reglare Emoțională 2 (Aflarea a Ceea Ce Fac Emoțiile Mele pentru Mine), 4 (Observarea și Descrierea Emoțiilor) și 7 (Acțiune Opusă pentru Schimbarea Emoțiilor).

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților DBT (2015)

  • Cap. 9, Reglare Emoțională, Secțiune:
    • Note de Predare:
    • III. Ce Fac Emoțiile pentru Tine

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 20 minute

Abilități DBT pentru Reducerea Vulnerabilității la Furnizorii de Tratament (LC45)

Această comunitate de învățare este destinată să ajute participanții să dezvolte abilități pentru reducerea vulnerabilității lor emoționale.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Identificați abilități pentru reducerea vulnerabilității emoționale.
  2. Enumerați cel puțin trei beneficii ale practicii de mindfulness pentru furnizorii de tratament.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Practică
    • Predați membrilor grupului dvs. de studiu Materialele de Reglare Emoțională 14 (Prezentare generală: Reducerea Vulnerabilității la Mintea Emoțională – Construirea unei Vieți Care Merită Trăită) și 15 (Acumularea Emoțiilor Pozitive: Pe Termen Scurt)
    • Completați Fișele de lucru pentru Reglare Emoțională 9 (Pași pentru Reducerea Vulnerabilității la Mintea Emoțională) și 10 (Jurnal de Evenimente Plăcute).
  • Discută
    • Evaluați cât de eficient utilizați abilitățile PLEASE. Discutați cu echipa dvs. și angajați-vă într-un plan pentru domeniile care necesită îmbunătățire.
    • Identificați experiențe pozitive în care vă puteți angaja acum, chiar și când viața este stresantă. Angajați-vă într-un plan de acțiune cu echipa dvs. Depanați ce ar putea sta în calea dvs.
    • Discutați cu echipa dvs. despre cum să utilizați mindfulness pentru a vă concentra pe evenimente pozitive și a lăsa grijile deoparte.

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților DBT (2015)

  • Cap. 9, Abilități de Reglare Emoțională, Secțiuni de Note de Predare:
    • XIII. Prezentare generală Reducerea Vulnerabilității la Mintea Emoțională
    • XIV. Acumularea Emoțiilor Pozitive: Pe Termen Scurt

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 20 minute

Abilități de Toleranță la Distres (LC31)

Această sesiune a comunității de învățare este destinată să introducă abilitățile cheie de toleranță la distres.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Descrieți principalele abilități de toleranță la distres DBT.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Discută
    • Care este obiectivul cheie al Abilităților de Toleranță la Distres? Care este problema cu utilizarea lor ca strategie pe termen lung pentru răspunsul la probleme?
    • Cum pot abilități precum WISE MIND ACCEPTS și IMPROVE the Moment să ajute indivizii să tolereze distresul?
    • Discutați ce înseamnă să acceptați radical realitatea așa cum este.
    • Ce dificultăți vă prezintă acceptarea radicală?
  • Practică
    • Revizuiți cu membrii grupului dvs. de studiu Materialele de Toleranță la Distres 1 (Obiectivele Toleranței la Distres), 2 (Prezentare generală: Abilități de Supraviețuire în Criză), 6 (Abilități TIP: Schimbarea Chimiei Corpului), 7 (Distragere), 8 (Auto-liniștire) și 9 (Îmbunătățirea Momentului)
    • Completați Fișele de lucru pentru Reglare Emoțională 1 (Abilități de Supraviețuire în Criză), 4 (Schimbarea Chimiei Corpului cu Abilități TIP), 5 (Distragere cu Wise Mind ACCEPTS), 6 (Auto-liniștire) și 7 (IMPROVE the Moment).

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților (2015)

  • Cap. 10, Abilități de Toleranță la Distres – opriți-vă la Note de Predare
  • Cap. 10, Abilități de Toleranță la Distres, Secțiune:
    • Note de Predare I-III (Obiectivele acestui modul, Abilități de Supraviețuire în Criză, Recunoașterea unei Crize Când o Vezi)

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 25 minute

Confruntarea cu „Toate Lucrurile Sunt Perfecte Așa Cum Sunt” (LC47)

Această sesiune a comunității de învățare introduce abilitățile de acceptare a realității.

OBIECTIVE DE ÎNVĂȚARE:

  1. Transmiteți raționamentul pentru utilizarea abilităților de acceptare a realității.
  2. Descrieți Acceptarea Radicală și Disponibilitatea și relația lor cu practica de Mindfulness.

PROMPTURI DE DISCUȚIE / PRACTICĂ:

  • Practică
    • Predați membrilor grupului dvs. de studiu Materialele de Toleranță la Distres 10 (Prezentare generală: Abilități de Acceptare a Realității), 11 (Acceptare Radicală), 12 (Întoarcerea Minții), 13 (Disponibilitate) și 14 (Zâmbet pe Jumătate și Mâini Dispuse)
    • Completați Fișele de lucru pentru Toleranță la Distres 8 (Abilități de Acceptare a Realității), 9 (Acceptare Radicală), 10 (Întoarcerea Minții, Disponibilitate și Îndărătnicie) și 11 (Zâmbet pe Jumătate și Mâini Dispuse).
  • Discută
    • Ce face dificilă practicarea acceptării radicale.
    • Ce face dificilă vederea „tuturor lucrurilor ca perfecte așa cum sunt”.
    • Cum poate fi utilă vederea „tuturor lucrurilor ca perfecte așa cum sunt”.

LECTURI PERTINENTE:

Manual de Instruire a Abilităților DBT (2015)

  • Cap. 10, Abilități de Toleranță la Distres, Secțiuni:
    • Note de Predare X. Prezentare generală: Abilități de Acceptare a Realității și XI. Acceptare Radicală

TOTAL EST. CITIRE & TEMĂ = 60 minute

Vă invităm să explorați mai multe din ceea ce oferim la www.behavioraltech.org. De asemenea, am fi bucuroși să discutăm personal opțiunile de formare cu dvs. Nu ezitați să ne contactați la info@behavioraltech.org.

Behavioral Tech | Seattle, WA | Telefon 206.675.8588 | www.behavioraltech.org Comunitate de învățare: Începerea cu abilități DBT | Pagina 1-11